Prezentujemy istotne szczegóły związane z przebiegiem konferencji.

Msza św. zostanie odprawiona w kościele św. Barbary o godz. 10.00 i powinna zakończyć się najpóźniej o godz. 11.30. Droga do hotelu Sadova to kilkaset metrów. Wszedłszy do hotelu, udajemy się w lewo do końca korytarza, tam znajduje się sala konferencyjna.

Przed salą znajdować się będzie biuro konferencji, czynne od ok. 11.30. Każdy uczestnik, zarówno niezarejestrowany, jak i zarejestrowany, powinien tam się udać i odebrać identyfikator (odpowiednio anonimowy lub imienny) oraz materiały konferencyjne. Nie ma obowiązku wpisywania nazwiska na identyfikator anonimowy. Po rozpoczęciu konferencji biuro przeniesie się do wewnątrz sali konferencyjnej (na końcu sali). Prosimy wchodzić wejściem po lewej stronie, koło plakatu konferencji, tam można będzie odebrać identyfikator i materiały w dowolnej chwili.

O 12.00 nastąpi otwarcie konferencji, a po nim odbędą się wykłady gości specjalnych. Na zakończenie każdego wykładu czy prelekcji będzie możliwość zadania pytań z sali. Po pierwszej sesji, czyli o godzinie 13.30, rozpoczyna się przerwa kawowa. Udajemy się na nią do restauracji Harmonia, która znajduje się po drugiej stronie ulicy Łąkowej, na terenie Akademii Muzycznej. Na wszystkich uczestników, którzy wezmą ze sobą identyfikatory (anonimowe lub imienne) czekać będzie tam kawa, herbata, woda i ciastka deserowe.

O godz. 14.00 rozpoczyna się druga sesja, podczas której będą prezentowane prelekcje uczestników o tematyce bardziej ogólnej. O 15.30 rozpoczyna się kolejna przerwa, jednak już bez poczęstunku. Można udać się wtedy np. do restauracji hotelowej i nabyć posiłek we własnym zakresie. O godz. 16.00 rozpoczyna się trzecia i ostatnia sesja: prelekcje o tematyce szczegółówej.

O godz. 18.00 planujemy bardzo krótkie zamknięcie konferencji. Będziemy się starali trzymać bardzo dokładnie planu konferencji, aczkolwiek dopuszczamy margines błędu na sytuacje losowe.